CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday 11 November 2011

Kenangan DPA mengusik qolbu


Ini roomate aku.. Namanyer Siti Rohani Omar..Die cumel..skrg ni die tengah bz..die nak kawin 20 Nov nie..aku doakan supaya semua urusannyer dipermudahkan..Majlis berjalan lancar dan selamat diijabkabul dengan abang aji..



Mereka ni pulak termasuk siti rohani adalah kawan2 baik aku..Dari kanan yang pegang kipas tu Siti Haizani, sama sidang ngan aku time dpa..sama2 g kelas..same2 gedik masuk tarian masa malam KSN..Tengah Izyan Sazana, Shazana actually..sama sidang ngan ani..die berkepit dengan ani masa penggal satu..Budak sidang B..ade anak cumel..mcm Umar..yang lentok lebih adalah Rozhana mahat..die baru je kawin..same2la kononnye nak plan for conceive dengan aku..sama sidang A..Library bergerak aku masa kat DPA>.ko tanyer je..mesti die jawab...ahah..


Ni semua geng2 la nih..Tudung Merah Izatul Ahikin, Zahira, Labibah & Zura..Ani tengah tepon abg aji kut..die sedih sebab kene tukar..aku pun time tu hati berkecai gak..sebab tak dapat tukar..

Nanti teringat lagi, aku sambung lagilah..by tragedy plak..

No comments:

Post a Comment